Scandinavian Airlines henvender seg til alle unge mellom 18 og 25 år med sin nye kampanje på sosiale medier, SAS Rising Stars, som lanseres i dag. Unge talenter kan slippe fantasien løs og konkurrere om å vinne inntil en million EuroBonus poeng. Med så mange poeng kan du for eksempel reise 16 ganger tur/retur New York, Chicago eller Washington DC, eller 33 ganger tur/retur London, Paris, Amsterdam eller Brussel.
– Vi ønsker å fokusere med på unge reisende og har en mengde gode tilbud rettet mot de unge, som for eksempel vårt nye last minute-konsept og ungdomsprisene våre. Vi mener at en interaktiv kampanje i sosiale medier er den beste måten å kommunisere med denne aldersgruppen. Derfor lanserer vi nå SAS Rising Stars, sier Christina Ericsson, Dir. Online Communication i SAS.
Konkurransen går ut på at man – alene eller i team – lager en video som higlighter flere av våre ungdomstilbud. Det kan være en musikkvideo, en kortfilm, en reklame, reiserapport el lignende. Vær kreativ! For å vinne virtuelle EuroBonuspoeng må man samle så mange stemmer som mulig. En jurye bestående av tre av skandinavias hyppigst reisende unge EuroBonus Gold-medlemmer vil også gi poeng til sine favoritter.
Gulljuryen består av tre av Nordens mest frekvente unge reisende: Viktor Stenhjem, Kajsa Kling og Roberto Pinia.
– Jeg gleder meg virkelig til å sitte i gulljuryen og kunne påvirke resultatet av konkurransen om en million EuroBonus poeng. Jeg lover også å dele noen av mine personlige reisetips og -triks, sier Roberto Pinia, som har vært EuroBonus Gold-medlem fra han var 19 år gammel.
Vinnerne vil bli annonsert medio juni. For informasjon om hvordan du deltar, gå inn på www.flysas.com/sasrisingstars.