EXPERIENCE MEETINGS

0
1047

Møter med rom for å tenke og være kreativ. Mulighet for enkel og kjapp kontakt med omverden – når det trengs. Mat og drikke som fremmer aktivitet og involvering – og ikke hemmer deltagelse! Det er hovedingrediensene i EXPERIENCE MEETINGS.

EXPERIENCE MEETINGS lanseres i begynnelsen av oktober 2012 på 255 Radisson Blu hoteller med i alt over 2.200 møtelokaler i 55 land i Europa, Midtøsten og Afrika – og også på de 19 Radisson Blu hotellene i Norge.

I alt har Radisson Blu utdannet mer enn 10.000 medarbeidere i EXPERIENCE MEETINGS konseptet.

Radisson Blus nye EXPERIENCE MEETINGS omfatter:

  • Nye websider med planleggings- og booking-fasiliteter, med bl.a. en interaktiv søkemaskin og oversikt over møtelokaler i 3D
  • Raske og gjennomarbeidede tilbud
  • ”BRAIN BOX”, et nytt, banebrytende og annerledes ”break-out” møtelokale, med flyttbare, komfortable lenestoler og bløte puter, behagelig lys og mobile vegger som kan skrives på. Alle faktorer som fremmer den kreative pausen
  • GRATIS OG RASKT TRÅDLØST INTERNETT til alle møtedeltagere
  • ”BRAIN FOOD”, Radisson Blus allerede berømte og gjennomtenkte konsept med mat og drikke som bidrar med energi, stabilt blodsukker og dermed full oppmerksomhet hos deltagerne gjennom et helt arrangement. Dette skandinaviske konseptet har blitt en suksess som nå lanseres i kjedens hoteller hele Europa, Midtøsten og Afrika
  • Radisson Blus kjente ”Yes I Can”-servicefilosofi
  • Garanti for ”100% gjestetilfredshet” og ”100% møtetilfredshet”
  • Mulighet for CO2 -nøytrale møter og konferanser på miljøsertifiserte Radisson Blu hoteller i forlengelse av Think Planet-strategien, som skal redusere energiforbruket på alle Rezidor hoteller med 25 % innen utgangen av 2016. I 2003 fikk kjeden det første svanemerkede hotellet i Norge, og de jobber hele tiden målrettet med å miljømerke alle sine hotell.
  • Dokumentasjon av den reduserte miljøpåvirkningen gjennom et spesifikt regnskap for CO2 – og drivhuseffekten av et planlagt eller avholdt møte (for medlemmer av ”Club Carlson for Planners”).

– Med EXPERIENCE MEETINGS konseptet setter vi et nytt nivå for den konsekvente standarden på både produkter og service vi gir våre møte- og konferansekunder. Samtidig tilbyr vi nye elementer som bidrar til den ultimate møteopplevelsen fra første henvendelse til evalueringssamtalen, sier Tarje Hellebust, General Manager ved Radisson Blu Oslo Plaza og District Director Carlson Rezidor Hotels.